Alvin

Tjenis! jaha, då tänkte jag summera min dag..
06.15 vaknar jag. Jag skulle köra TB till tåget, så jag kan låna hans bil under dagen. Han ger mig två kostymer.. "- tvätta jävlarna!", sa han. Som ni kanske vet så ska kostymer kemtvättas. Så jag tänkte att jag drar ner till centrum och slänger in dom hos kemtvättar-tanten, vilket jag senare gjorde. Jag är dock osäker på om TB får se sina kostymer igen.

När jag var klar i centrum så tog jag en titt förbi Pataow. Som vanligt ligger han och sover så jag får knacka sönder knogarna och höfterna innan han öppnar. När han öppnar dörren kommer en oas av lust och blod.. Vi bestämde oss för att spela fotboll, fotboll som den aldrig spelats förut. Det hände väl inget speciellt till en början, men sen.. helt plötsligt kommer finnen. Han gjorde fotbollen till ett helvete, man ville dö!
Nog om detta..

Jag har inte gjort så mycket mer:P Imorn ska jag till Stockholm och svetsa på småbarn^^, blir nog lite mer att skriva om;)
Ska in på mötesplatsen.se nu;) SES! //alvin "son of TB"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0