Alvin in da hood

Tjenis!

Jag har tyvär inte bestämt mig för vilka bilder jag ska lägga upp från kryssningen då alla kan ses som extrema bilder.

Jag vill berätta om lördagskvällen. Jag, Alvin dömde fotboll idag.. Det gick ok, jag möte ett av lagen på byns krog och alla var tvugna att hälsa på mig och säga några ord. Det var en eller flera (jag vet inte riktigt) tjejer som ropade mitt namn i cirkus 2h, jag blev lite förvirrad.^^, men eftersom en kvinna med mörk hy sa att jag kunde få vem som helst i världen på kryssningen så brydde jag mig inte så värst. Hursom så söp jag mig i vanlig ordning mig aspackad och fick för mig att rave dansa med finnen och ha spaning efter blondinen som faktiskt verkade se bra ut.

Jag såg henne när finnen hade bestämt sig för att gå ut från krogen och spy, jag blev lite irriterad men jag var så full att jag glömde bort det så de var lugnt 1h senare, vi träffade en kille som kallas doggie som pissade jämnsides vid finnens spya, han delade senare taxi hem till mig. Asså han skulle inte hem till mig utan 200m bort till en tjej och spendera natten där.

Mitt tillstånd just nu gör att inlägget inte blir som det ska, men ni får nöja er!

TJA! //ALVIN

edit: tänk om det den mörkhyade tjejen sa stämmer, FAN VA NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0