Alvin talar

Tja!
Idag skulle jag till Stockholm som lovat. Dagen började med att TB körde mig till station vilket kändes lite konstigt. Ombytta roller med TB känns inte säkert. När jag var på tunnelbanan lite senare så fick jag uppleva en tur som alla Stockholmare vart med om. Det var packat med folk när tåget rullade in på centralen där jag skulle på. Som tur va skulle typ alla av. Men vissa personer förstår inte att folk ska av, dom ställer sig mitt framför dörren och ska in först. Inget kan stoppa dom. Inte ens när en kvinna i medelålderskrisen påpekar med höjd röst "Men låt oss komma ut FÖRST!" så stannar dom. Väl inne på tåget så upptäcker jag snabbt att paret bredvid mig är nykära och det verkar som att dom aldrig haft en partner förut. Hela min resa till Hornstull så hånglar dom och småpussar på varandra, jag tror inte ens dom sa något till varandra. Idioter.
När jag var framme på min "arbetsplats" så hände det inget intressand egentligen, eller jo världens längsta man började prata på mig när jag skulle ta lunch. Läskig jävel med glasögon, ojämn skäggväxt och stammande röst.
Min resa hem gick fint, jag åkte ganska tidigt. Jag var trött på att arbeta. När jag däremot kom fram så var TB sen. Jag fick vänta 15min på att jäveln skulle hämta mig. Okej om han sa att han inte kunde hämta mig så jag fick gå, men han skulle minsan hämta mig så jag fick vänta på han. Och medans jag väntade på han fick jag irriteras av en tjej som stod 5m sydväst om mig. Hon pratade och sjöng för sig själv. Inte vackert..
Nu har jag inget speciellt för mig. Ska väl höra av mig till Pataow snart. Ser att dom har haft det roligt havet med finnen. :D
CIAO // alvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0