Helgen

Tyvärr har det varit lite dåligt med uppdateringar under helgen, men jag ska försöka så gott det går att sammanfatta helgen. Jag, Kenta och Finnen fiskade i fredags också, snodde kanoten ännu en gång och Kenta fick en gädda, mindre än min såklart - vad annars? Efter ett tag började våra telefoner ringa frenetiskt och vi blev beordrade att komma in till stan igen för att gå på krogen med våra andra bundsförvanter - dessa basilisker åkte däremot hem efter c:a 1 timme - fittor! Vi fortsatte att festa ett tag sen begav vi oss hem till var och en.

I lördags var vi också på krogen, det var patetiskt som vanligt, jag begav mig genast hem medans dom andra fortsatte med vad dom nu gjorde, skulle med 99% säkerhet kunna säga att dessa individer kommer säga att dom hade jätte roligt, men jag vet bättre!

Och slutligen, idag har jag egentligen inte gjort något speciellt, jag och Finnen åkte ut och försökte lära min flickvän att fiska (oroa er inte flickor, att jag är upptagen hindrar er inte - tvärtom, hon lever efter mottot: "ju fler desto bättre"...


Kåt slyna


Nu vill jag däremot ta upp en viktig samhällsdebatt som har blåst upp den senaste veckan, och den handlar självklart om Anna Anka, för det första, vilket jävla namn, Anna Anka är ett sådant namn som bara en riktigt smutsig slyna kan bära med stolthet, vilket hon självklart är.
Denne Anna har alltså gått ut i tidningen och sagt att Svenska män är fjolliga och tjatar alldeles för mycket om jämnställdhet. Även jag tycker att det är roligt att generalisera, som ett exempel så vet jag att Finnar slåss med kniv och rödhåriga kvinnor tar den i röven.

Men jag vill säga till dig, Anna Anka, att det finns ljus i även dem mörkaste grottorna, och i denna grotta är det jag, Pataow, som är hoppet. Jag är en sådan man som anser att kvinnor hör hemma i köket, sängen, och i graven, jag är en sådan man som inte slår ihjäl min nyfångade fisk med en klubba, jag skallar ihjäl den jäveln medans jag skrattar frenetiskt, att kalla detta en mental sjukdom tyder endast på en stor ignorans och inget annat. Och Anna, jag vill även berätta att jag är en sådan man som aldrig någonsin skulle tjata om pappaledighet i annat syfte att dricka bira och slåss på stan!

Anna - jag älskar dig!

/Pataow

Kommentarer
Postat av: Superman

Hej hej!

Hoppas att allt är bra med dig :) Jag tänkte tipsa dig om www.SuperGratis.se där du får gratis playstation 3, Lotter, Presentkort, parfymer, smink och mycket mer! Enklast och snabbaste sidan att få sina poäng! Jag behöver bara värva 4st för en tialott så gå med här http://www.supergratis.se/?r=63620



Ha en bra dag! :D

2009-09-21 @ 18:57:35
URL: http://www.supergratis.se/?r=636

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0