Pataow

Bloggen har haft lite problem med bristande engagemang från vissa parter, och då denna blogg är elak och osympatisk så tänker jag namnge denne person - självklart inte med sitt riktiga namn då detta strider mot bloggens s.k. anonymitetspolicy. Denne förrädare, denne basilisk om ni så vill går under alias Kenta, så mordbrev och thailändska horor till min adress undanbedes, dessa generösa gåvor ska skickas till Kenta...


Hursomhelst, vi har bestämt oss för att starta om och därmed tagit bort alla gamla inlägg osv.

Idag har dagen i alla fall bestått av att jag och ett gäng sköna grabbar åkte runt i Finnens bil, att sitta i finnens bil är på många sätt som att besöka ett koncentrationsläger - det luktar av svett, död, sexuell frustration och lite vodka om man har tur.
Vi bestämde oss för att dricka kaffe på en parkering i Grillby och det pojkar och flickor, finns det inte mycket som slår!

Hursomhelst, det var allt för mig, nu väntar väl alla ni läsare precis som mig på att Kenta och Alvin ska droppa ett fotavtryck i bloggvärlden, vad de nu är värt kan man fan fråga sig, jag menar - blondinbella? vem fan är det?

zombiebella!

Skjut en snut - lev och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0